Monday, February 5, 2007

OOT: Aku Wanita..& Dia... by Reza








NNOOOO, im NOT in love... (YET)

Gonna upload the songs soon


Aku wanita





Selalu ingin bersama dekat dengan dia

Dan menghabiskan waktuku tanpa tersisa


Berharap t'rus temani aku


Hingga buat diriku tersadar



Aku wanita yang sedang jatuh cinta

Ingin membawanya s'lalu
kedalam hidupku selamanya

Aku wanita yang sedang jatuh cinta

Kuharap dia merasa yang aku rasa




Kegelisahan datang tak menentu kala rasa itu ada
Kegundahanpun melanda kala dia ada ataupun tiada



Inginku tampak sempurna tanpa ada cela


Dihadapan dirinya.. oh.. yang kupuja





Dia


Kata demi kata jalin dengan indah

Untuk menguraikan maksud hati


Kuberanikan diri untuk memulainya


Tapi mengapa bibirku tak dapat bergerak terasa berat





Oh malunya hati ini bila kuingat saat itu

Kami hanya saling berpandang


Dan terdiam terpaku


Oh bulan hanya dirimu

yang menyaksikan segalanya

Oh bulan tolonglah daku katakan padanya
kucinta dia.......oh..........

Oh bulan oh bulan katakan padanya





Kuberanikan diri untuk memulainya


Tapi mengapa bibirku terasa berat


Malam pun kian berlalu


Kami saling terpaku


Diam seribu bahasa


Hilang semua kata yang terangkaikan

























4 comments:

  1. aahhhh yacchhh.. you're in love!!!! =P

    ReplyDelete
  2. Yeah right dik... I almost believe you :P

    You are in love hehehe

    ReplyDelete
  3. hu uh not yet means belum, nog niet :P could also mean almost i guess :P

    ReplyDelete